Pojďme se zamyslet nad tím, co nám ten uplynulý rok 2018 přinesl.

9. 01. 2019 11:41:37
Asi každý z nás zná tu otázku, která je naprosté klišé „ Tak jaké předsevzetí sis letos dal“ . Pro mě osobně už je ta otázka tak ohraná, že pokaždé když se mě někdo zeptá jaké předsevzetí jsem si dala nechci ani odpovídat.

Tím, že skončil jeden rok a začíná další přeci nebudu něco měnit? Člověk by měl na svém já pracovat celoročně.

Tím bych se chtěla dostat k tomu, že spousta lidí si dává předsevzetí jako „chci zhubnout“ ale přece by měl celý rok pro své tělo dělat to aby tahle věta nemusela přijít. To samé platí například v zaměstnání. Když není nikdo spokojený, tak proč to měnit po novém roce a setrvávat když jakýkoliv krok může udělat vlastně kdykoliv. Je to jen o hlavě a mysli člověka. Myslím si, že nejdůležitější je mít pozitivní myšlení to se pak odráží úplně na všem.

S odstupem času, čím člověk stárne si uvědomuje víc jakých věcí by se mi vážit. A vlastně si cenit všeho co mu život přinese. Já jsem se dlouho učila pracovat sama se sebou, s mými myšlenkami které mě provázeli, se strachem který byl až panický o své blízké a musela jsem hodně věcí změnit. Pomohlo mi nejvíc to když jsem si to přiznala, že musím něco u ZMĚNIT. Navazuje to na toto téma k čemuž se hned dostanu.

Každý rok lidem něco přinese, někdy je to hezké, někdy je to smutné. Jen je podle mě problém v tom, že spousta lidí spíš vnímá a hlavně uchovává v paměti vzpomínky na to smutné, než aby se radovali vlastně z maličkostí. Vše co se děje se děje z nějakého důvodu. Učí nás to být silnější. Každá překážka z nás dělá silnější lidi, když ji zvládneme a proto by to chtělo do hlavy dostat víc toho hezkého. Chtělo by to mít v myšlenkách víc těch hezkých věcí které nás potkali.

V minulém roce jsem zažila smrt, smrt velmi blízkého člověka, který byl pro mě opravdu velkou ztrátou a hlavně bolestivou ztrátou, ale když se mě kdokoliv zeptá co bych o roce 2018 řekla, co mi PŘINESL. Nepovím, že to byla smrt, ta k životu patří. Posílila mě a musela jsem se sní jako spousta z nás vyrovnat. Neřekla jsem smrt, protože to převládlo mnohem víc pozitivních věcí které se mi stali. A ty si chci v hlavě nechat a ty chci říkat.

Chtěla bych tímto říct, že kdyby každý z nás dokázal třeba místo jedné špatné vzpomínky, zážitku říct dvě hezčí, veselejší hned by nám všem bylo lépe. Pojďme se společně podělit o to, jaký pro nás byl rok 2018. Jak hezký pro nás byl rok 2018. Že nám přinesl spousty věcí, které jsme zvládly, které nás posunuli dál, které nám udělali radost. Ze kterých jsme byli šťastní. A pojďme si říct, že rok 2019 vlastně bude taky dobrý.

Pojďme mít myšlení pozitivní, radovat se z maličkostí, nebýt na sebe zlý a pojďme si dát ne předsevzetí ale radost. Já například miluji cestování. Byla jsem už v hodně zemích a v roce 2019 se chci podívat zase dál jak v roce předchozím, poznat další kouty světa jako v roce předchozím. A v roce 2019 prožiji další hezké zážitky, které si uchovám v paměti jako v roce 2018.

Takže mě rok 2018 přinesl hezké chvíle, které mi nikdo nevezme a které jsou odrazem mě samotné. A v tomto roce nechci nic co by to změnilo.

Kdyby jste se se mnou chtěl někdo podělit o své hezké zážitky, kterým vás rok 2018 provedl budu ráda, přečtu si je s chutí a budu vám přát v tomto roce zase jen ty hezké.

Hezký den, Marika.

Autor: Marika Novotná | středa 9.1.2019 11:41 | karma článku: 5.25 | přečteno: 133x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Osobní

Tereza Ledecká

IQ tykve ?

Jednou v Básnících se Štěpán Šafránek zeptal pana profesora, "Jak člověk pozná, že je blb?" Pamatujete, co mu na to odpověděl? "Chytrej člověk to nepozná nikdy, a blbci je to jedno!" Tak vám přeju, ať nikdy nedojdete poznání...

28.3.2024 v 14:15 | Karma článku: 12.33 | Přečteno: 201 |

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 12.45 | Přečteno: 1311 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 22.33 | Přečteno: 465 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.93 | Přečteno: 297 |

Jiří Kačír

Recenze hry Baldur's Gate 3 a nových pravidel D&D 5E

Baldurs Gate 3 je RPG hra postavená na pravidlech Dungeons & Dragons, konkrétně na jejich nejnovější verzi 5E. Oproti verzím 3.5 a 4.0, které se používaly někdy od roku 2000 až do teď, se ve verzi 5E provedla spousta změn.

17.3.2024 v 13:41 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 68 | Diskuse
Počet článků 2 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 161

"Jsem ženská co vidí svět jednodušší než se může zdát na první pohled a chtěla by se k tomu vyjadřovat"

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...